آرشیو اسفند ماه 1401

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

میکسر پودر استیل در کرج

میکسر پودر 

میکسر پودر استیل در کرج

میکسر پودر استیل در کرج از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی می باشد که نقش ویژه ای در تولیدات محصولات پودری دارد. ما در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با طراحی و تولید انواع دستگاه میکسر پودر استیل با بالاترین کیفیت و متد های جدید روز بهترین دستگاه صنعتی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا از راهنمایی های مشاوران ما مطلع شوید.
 

09124617975 | 026-34817497

میکسر پودر استیل چیست

میکسر پودر استیل، دستگاهی است که با مخلوط نمودن دو یا چند ماده پودری قادر است با دقت و سرعت بالایی، یک ترکیب ایده آل را بدست آورد که بسیار کاربردی نیز است. این دستگاه که با نام های دیگری چون میکسر پودری، مخلوط کن پودری، میکسر صنعتی و... شناخته شده است توانسته با قابلیت های خود در اکثر صنایع جای مهمی داشته باشد و تاثیر مستقیمی در بهبود و کیفیت محصول نهایی ارائه بدهد. میکسر پودر استیل با شیوه های جدید تولید و ظرفیت های مختلف خود، توانسته صنایع گوناگونی را تحت پوشش خود قرار دهد. مجموعه های صنعتی مختلف برای تولید محصول خود نیاز به دستگاهی دارند که چند گونه مواد مانند پودر را با یکدیگر ترکیب و مخلوط کرده و موادی با ترکیب یکسان بدست آورند. همگون بودن و یکنواختی پودر مورد نظر موجب کیفیت بالای محصول نهایی شده، که این امر برتری و فروش مطلوب را برای تولیدکننده به همراه دارد. دستگاه میکسر پودر استیل ، همان دستگاهی است که این ویژگی ها را برای به ثمر رساندن محصول ترکیب شده، داراست.

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد

پرکن مایعات

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با طراحی جدید امکان پذیر می باشد. این مجموعه صنعتی با تولید انواع پرکن مایعات در ابعاد و مدل های مختلف، بهترین نمونه از دستگاه پرکن مایعات را جهت استفاده در خطوط تولید مختلف به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید پرکن مایعات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.


09124617975 | 026-34817497 
 

دستگاه پرکن مایعات چیست

دستگاهی که جهت ریختن انواع مایعات رقیق و غلیظ در ظروف مخصوص آن ها استفاده می شود، پرکن مایعات نام دارد. این دستگاه جهت پر کردن مایعات رقیق و یا غلیظ به طور مجزا ساخته می شود دارای 3 متر نوار نقاله مجهز به اینورتر می باشد که جهت حمل ظروف محصول برای تزریق مایعات از طریق نازل های دستگاه، استفاده می شود. تعداد نازل های تزریق دستگاه پرکن مایعات را می توان بنا به درخواست مشتری و استفاده از آن، تغییر داد. این دستگاه که در دو مکانیسم نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود، تمام اجزا در ارتباط با مواد آن از جنس استیل نگیر می باشد. مواد مایع درون مخزن دستگاه که بالای آن قرار دارد، نگهداری می شوند و از آنجا توسط نازل ها درون ظروف تزریق می گردند. مخزن دستگاه پرکن مایعات کنترلر سطح دارد و سیستم باز و بسته شدن نازل ها پنوماتیک می باشد. به طور کلی دقت بالا در تزریق و حفظ کیفیت مایعات از ویژگی های بارز دستگاه پرکن مایعات می باشد. پرکن مایعات با توجه به نوع غلظت مایع مورد نظر در دو مدل پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ ساخته می شود.

کارایی پرکن مایعات رقیق و غلیظ

از دستگاه پرکن مایعات رقیق در پر کردن ظروف مایعات رقیق مانند انواع نوشیدنی ها، انواع حلال ها، انواع مایعات شوینده، انواع مایعات شیمیایی می توان استفاده نمود و از دستگاه پرکن مایعات غلیظ جهت پر کردن ظروف مایعاتی مانند عسل، موم، روغن های صنعتی و... استفاده می شود.

فروش استرچ پالت اتوماتیک در هشتگرد

استرچ پالت

فروش استرچ پالت اتوماتیک در هشتگرد

فروش استرچ پالت اتوماتیک در هشتگرد که با متد های جدید روز و قطعات استاندارد ساخته شده است، در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این مجموعه صنعتی با طراحی و تولید انواع دستگاه استرچ پالت و عرضه آن در سراسر کشور نقش مهمی در چرخه صنعت بسته بندی کشور ایفا کرده است. جهت اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

09124617975 | 026-34817497
 

استرچ پالت مدل اتوماتیک

دستگاه استرچ پالت که از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی می باشد به دلیل کارایی خوبی که در امر بسته بندی محصولات مختلف ایفا می کند بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در خطوط تولید و در قسمت بسته بندی محصولات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه استرچ پالت با استفاده از نایلون استرچ که پلاستیکی شفاف و محکم می باشد عملیات سلفون پیچی پالت را انجام می دهد و به خوبی به دور پالت کالا ها می پیچد و آن ها را در کنار هم محکم نگه می دارد. مکانیزم عملکرد دستگاه استرچ پالت را می توان به دو صورت اتوماتیک و دستی تعریف نمود. مدل اتوماتیک دستگاه استرچ پالت عملکردی کاملاً خودکار دارد به این صورت که فرآیند چسبیدن نایلون استرچ به محصولات و بریدن این فیلم بعد از تکمیل کار آن، به صورت کاملاً خودکار بوده و تماماً توسط دستگاه استرچ پالت انجام می شود. فقط باید محصولات و کالا های مختلف به طور مرتب و منظمی بر روی پالت چیدمان شوند.

قیمت میکسر پودر در قزل حصار

 

میکسر پودر

قیمت میکسر پودر در قزل حصار

قیمت میکسر پودر در قزل حصار در مجموعه تولیدی صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی که ساخته شده است بسیار مناسب می باشد. این مجموعه با تکیه بر سال ها تلاش در زمیه ساخت انواع دستگاه های صنعتی همیشه پیش رو بوده و بهترین و مرغوب ترین متریال را در ساخت دستگاه میکسر پودر به کار می برد. از این رو میکسر طراحی شده در این مجموعه بسیار با کیفیت بوده و از استاندارد ممتازی برخوردار است. جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه میکسر پودر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

09124617975 | 026-34817497

معرفی دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر از جمله دستگاه های پر کاربرد در صنایع محسوب می شود که ویژگی های خوبی برای بدست آوردن محصول نهایی دارد. در واقع از میکسر پودر برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری استفاده می شود. به طوری که با مخلوط کردن مواد اولیه پودری محصول مورد نظر، ترکیب نهایی به صورت یکنواخت و ایده آل به دست می آید. این مواد پودری با هر درجه سختی باشند مشکلی در روند میکس آن ها به دست نمی آید و هرگونه مواد با چگالی های مختلف قابل مخلوط شدن با این دستگاه می باشند. میکسر پودری بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، دارویی، صنعتی، آرایشی و بهداشتی و... می باشد.

قیمت نوار نقاله معدن

نوار نقاله

قیمت نوار نقاله معدن 

قیمت نوار نقاله معدن با بهترین کیفیت ساخت در نوع مورد نیاز مشتری برای استفاده در حمل و نقل مواد در معادن را می توانید از مجموعه صنعت کاران مهر دریافت نمائید. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و بکارگیری نیرو های متخصص سعی در تولید بهترین نوع نوار نقاله معدنی و صنعتی داشته است.
چنانچه برای کارهای معدنی و خط تولید استخراج از معدن نیاز به نوار نقاله های طولانی در انواع مدل های تسمه ای، زنجیری، پره ای و... دارید می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

نوار نقاله معدن

نوار نقاله های صنعت معدن از سیستم های کوچک و ساده تا بزرگ و پیچیده متفاوت است. از آنجا که استخراج محصولات مختلف بسیار متفاوت است ، بنابراین الزامات مربوط به سیستم های نوار نقاله معدن ، قطعات و حتی خدمات نگهداری آنها نیز متفاوت است. با استفاده از سیستم های نقاله بسیار قابل تنظیم و قطعات با کیفیت بالا ، می توان سیستم نوار نقاله معدن، قطعات یا خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

انواع نوار نقاله معدن

  •  نوار نقاله های زمینی
  • نوار نقاله های لوله ای
  • نوار نقاله های داخل کارخانه
  • نوار نقاله های زیرزمینی
  • نوار نقاله های قابل تعویض ، قابل تمدید و قابل جابجایی

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

دستگاه پرکن مایعات ثقلی یکی از انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد که برای تزریق انواع مایعات رقیق با ویسکوزیته پایین طراحی شده است. مجموعه صنعت کاران مهر به عنوان یکی از تولید کنندگان پرکن مایعات، این دستگاه پر کاربرد را در دو مدل پرکن رقیق و غلیظ طراحی و تولید می کند. پرکن مایعات رقیق که با نام دیگر ثقلی شناخته می شود، جهت تزریق مایعات رقیق با چگالی کم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت ماشین سازی صنعت کاران با تکیه بر سال ها تجربه در طراحی و تولید دستگاه های صنعتی توانسته جایگاه خوبی در عرصه صنعت کشور و تامین دستگاه های مورد نیاز تولید کننده ها داشته باشد و با طراحی و تولید دستگاه پرکن مایعات ثقلی کمک شایانی به صنایع استفاده کننده از این دستگاه کرده است. جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن ثقلی مایعات رقیق در کرج با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

 

  دستگاه پرکن مایعات ثقلی                  دستگاه پرکن مایعات ثقلی
 

پرکن ثقلی مایعات رقیق

همان طور که گفته شد، مایعات رقیق به مایعاتی گفته می شود که ویسکوزیته آن ها از ویسکوزیته روغن زیتون کمتر باشد، این دستگاه که با نام پرکن ثقلی مایعات رقیق شناخته شده است برای پر کردن ظروف انواع مایعات رقیق مانند آب معدنی، نوشابه، آب میوه، الکل، اسید، سفید کننده ها، مواد دارویی و شیمیایی و... مورد استفاده قرار می گیرد.
 

قیمت فروش شیرینگ پک در تهران

شیرینگ پک

قیمت فروش شیرینگ پک در تهران

قیمت فروش شیرینگ پک در تهران که از بهترین ماشین آلات بسته بندی به شمار می آید، در شرکت صنعت کاران مهر بسیار مناسب بوده و با کیفیت بالایی به فروش می رسد. مجموعه صنعت کاران مهر با عرضه انواع ماشین آلات صنعتی با دانش روز و بکارگیری متخصصین حرفه ای، بهترین دستگاه بسته بندی را تولید کرده و در بازار عرضه می نماید.
فروش شیرینگ پک علاوه بر تهران در سایر شهرهای سراسر کشور با قیمتی مناسب، امکان پذیر می باشد. 

فروش دستگاه شیرینگ پک در تهران

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی در انواع مدل های مختلف آن که شامل تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و همچنین گازسوز و.. می شود، در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. مشتریان عزیز که برای بسته بندی محصولات خود نیازمند این دستگاه می باشند می توانند شیرینگ پک را در مدل استاندارد و متناسب بسته بندی محصولات تولیدی خود، سفارش داده و با گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت نمایند.
فروش دستگاه شیرینگ پک در تهران که دارای شهرک های صنعتی بسیاری است، بسیار رواج یافته و با بهترین کیفیت توسط این مجموعه عرضه می گردد.

نوار حمل مواد ( نوار نقاله )

نوار نقاله 

نوار حمل مواد ( نوار نقاله )

نوار حمل مواد یا همان نوار نقاله امروزه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. به نحوی که در اکثر مجموعه های تولیدی و صنعتی و حتی در فروشگاه ها این نوار های صنعتی را مشاهده می کنید. نوار حمل مواد همان گونه که از نام آن مشخص است با حمل کردن مواد مختلف به سایر نقاط در یک ساختمان یا کارگاه صنعتی، سبب افزایش راندمان تولید و سهولت حمل و نقل در کار ها می شود. به طور کلی نوار نقاله ها ( کانوایر ) نقش بسزایی در خطوط تولید مجموعه های صنعتی و انتقال کالا در فروشگاه های بزرگ دارند. مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با ساخت و طراحی انواع نوار حمل مواد توانسته گامی موثر در صنعت کشور داشته باشد. نوار های حمل مواد یا نوار نقاله ها با افزایش راندمان تولید و اثرگذاری بر بهره وری، تاثیر بسزایی در روند تولید مجموعه های صنعتی دارند.
 09124617975  |   02634817497
شماره تماس صنعت کاران مهر

نوار نقاله حمل مواد

نوار نقاله ها از سیستم های انتقال مواد در صنایع مختلف، محسوب می شوند که با تنظیم سرعت مناسب این تجهیزات از یک نقطه به نقطه دیگر فرآیند تولید را بهبود می بخشند. مهندسی به کار رفته در این تجهیزات سبب طراحی انواع این نوار نقاله ها با کاربرد گسترده شده است و که بخشی از فناوری های مدرن محسوب می شود. نوار نقاله ها که با نام کانوایر نیز شناخته می شوند دارای انواع گوناگونی هستند.

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

 شیرینگ پک

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این دستگاه که تحول عظیمی در صنعت بسته بندی فراهم آورد، بهترین نوع بسته بندی را ارائه می دهد.
قیمت فروش این دستگاه را می توانید از کارشناسان ما در این مجموعه دریافت نمائید.

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه‌‌های بسته بندی محصولات است که به وسیله آن اقدام به شیرینگ بسته بندی های مختلف می‌نمایند. این دستگاه بسته بندی از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید و با حرارت دادن به آن باعث شیرینگ محصول می‌شود.
دستگاه شیرینگ پک مدل‌های متنوعی دارد که هر کدام از یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌ها برخوردار هستند. به طور کلی این دستگاه به سه دسته تقسیم می‌شود و این سه دسته عبارتند از:
دستگاه شیرینگ پک دستی
دستگاه شیرینگ پک کابینی
دستگاه شیرینگ پک تونلی
فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک 

طرز کار شیرینگ پک در مدل‌های مختلف متفاوت می باشد. به طور معمول بسته در بین دو رول شیرینگ قرار می‌گیرد و توسط دوخت دستی یا برش پنوماتیک به مقدار مورد نیاز برای پک کردن بریده می شود. سپس نوبت به اعمال حرارت به سلفون می‌رسد این عمل نیز در مدل‌‌های مختلف دستگاه شیرینگ پک نیز متفاوت می‌باشد.
به عنوات مثال: در دستگاه شیرینگ پک دستی این عمل به صورت دستی و توسط سشوار صنعتی انجام می شود یا در مدل کابینی بست جهت حرارت دهی درون کابین قرار می گیرد. همچنین در دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته به داخل تونل حرارتی هدایت می‌شود و در آن‌جا حرارت می‌بیند.
در مرحله آخر پس از اعمال حرارت، سلفون حرارتی منقبض شده و بسته به صورت شیرینگ پک شده آماده ارائه می‌باشد.

فروش پرکن مایعات در ساری

پرکن مایعات 

فروش پرکن مایعات در ساری

فروش پرکن مایعات در ساری به عنوان یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی برای محصولات مایع رقیق و غلیظ در ماشین سازی صنعت کاران مهر با قیمت مناسب و کیفیت ساختاری بالا امکان پذیر می باشد.
فروش پرکن مایعات عرضه شده در این مجموعه با خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان عرضه می گردد. جهت خرید دستگاه پرکن مایعات با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید. فروش پرکن مایعات در سراسر کشور توسط این مجموعه انجام می شود.

فروش دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات یکی از دستگاه های ضروری در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و … است که ضرورت استفاده از آن ها غیر قابل اجتناب می باشد. از این دستگاه برای پر کردن ظروف و بطری ها با مایعات استفاده می شود که در کنار برخورداری از سرعت و دقت زیاد، استفاده از آن بسیار راحت ، مفید و کاربردی می باشد. دستگاه پرکن مایعات برای انواع مایعات غلیظ ، رقیق و … ساخته می شوند.  
فروش دستگاه پرکن مایعات با بهترین کیفیت ساخت و گارانتی شرکتی صورت می گیرد.