فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

 شیرینگ پک

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این دستگاه که تحول عظیمی در صنعت بسته بندی فراهم آورد، بهترین نوع بسته بندی را ارائه می دهد.
قیمت فروش این دستگاه را می توانید از کارشناسان ما در این مجموعه دریافت نمائید.

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه‌‌های بسته بندی محصولات است که به وسیله آن اقدام به شیرینگ بسته بندی های مختلف می‌نمایند. این دستگاه بسته بندی از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید و با حرارت دادن به آن باعث شیرینگ محصول می‌شود.
دستگاه شیرینگ پک مدل‌های متنوعی دارد که هر کدام از یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌ها برخوردار هستند. به طور کلی این دستگاه به سه دسته تقسیم می‌شود و این سه دسته عبارتند از:
دستگاه شیرینگ پک دستی
دستگاه شیرینگ پک کابینی
دستگاه شیرینگ پک تونلی
فروش دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک 

طرز کار شیرینگ پک در مدل‌های مختلف متفاوت می باشد. به طور معمول بسته در بین دو رول شیرینگ قرار می‌گیرد و توسط دوخت دستی یا برش پنوماتیک به مقدار مورد نیاز برای پک کردن بریده می شود. سپس نوبت به اعمال حرارت به سلفون می‌رسد این عمل نیز در مدل‌‌های مختلف دستگاه شیرینگ پک نیز متفاوت می‌باشد.
به عنوات مثال: در دستگاه شیرینگ پک دستی این عمل به صورت دستی و توسط سشوار صنعتی انجام می شود یا در مدل کابینی بست جهت حرارت دهی درون کابین قرار می گیرد. همچنین در دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته به داخل تونل حرارتی هدایت می‌شود و در آن‌جا حرارت می‌بیند.
در مرحله آخر پس از اعمال حرارت، سلفون حرارتی منقبض شده و بسته به صورت شیرینگ پک شده آماده ارائه می‌باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.