آرشیو اردیبهشت ماه 1402

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

شیرینگ پک

شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک محسوب می شود، 
اگر به دنبال شیرینگ نمودن محصولات خود به تعداد زیاد با ابعاد متوسط رو به بالا هستید، استفاده از دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک یشنهاد می گردد. 
مجموعه صنعت کاران مهر از بهترین تولید کنندگان شیرینگ پک می باشد که با بهترین کیفیت این دستگاه را تولید می کند. از انواع دستگاه شیرینگ پک تونلی قابل تولید عبارت است از:

شیرینگ پک تونلی اتومات

شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات
مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک تونلی
دستگاه شیرینگ پک تونلی از جمله دستگاه های بسته بندی می باشد که از 3 بخش تشکیل شده است که شامل نوار نقاله برای انتقال محصول، بخش دوخت دستگاه و تونل حرارتی می باشد.

دستگاه شیرینگ چیست

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ چیست

دستگاه شیرینگ چیست؟ شاید این سوال خیلی از تولیدکنندگان و مجموعه های تولیدی کالاها و محصولات مختلف می باشد. بهترین دستگاه برای بسته بندی کردن کالا های مختلف، همین شیرینگ پک است که امروزه کاربرد گسترده ای در بسته بندی صنایع مختلف دارد.
دستگاه شیرینگ پک، دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،
شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شیرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی است به این صورت که پلاستیکی نازک که نایلون شیرینگ نام دارد، در اطراف بسته بندی قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود.
که این امر، حمل و نگهداری کالای شیرینگ شده را آسانتر می کند.
ما در مجموعه صنعت کاران مهر  طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک می باشیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش دستگاه شیرینگ پک با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک بسته بندی را خریداری نمایید.

قیمت شیرینگ پک تونلی بزرگ

شیرینگ پک

قیمت شیرینگ پک تونلی بزرگ

قیمت شیرینگ پک تونلی بزرگ که برای بسته بندی و شیرینگ کردن قطعات و کالا های بزرگ به کار می رود، در شرکت صنعت کاران مهر بسیار مناسب و اقتصادی عرضه می گردد.
همان طور که می دانید شیرینگ پک تونلی از بهترین و پر کاربرد ترین ماشین آلات بسته بندی می باشد که برای بسته بندی نمودن کالا ها در صنایع مختلف کارایی دارد.
جهت دریافت قیمت شیرینگ پک تونلی، با بهترین کیفیت ساخت می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی بیشتر در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود. این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد چون به راحتی می توان توسط این دستگاه کالا ها را در کنار هم محکم و بسته بندی کرد. شیرینگ پک تونلی از نظر مصرف سوخت به دو نوع تقسیم می شود شیرینگ پک برقی و شیرینگ پک گازی.
شیرینگ پک تونلی به نسبت به مدل شیرینگ پک کابینی اندازه بزرگتری دارد و تفاوت این دستگاه با نمونه کابینی داشتن کانوایر یا همان نوار نقاله برای حمل کالا و تونل حرارتی است. شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

 

قیمت دستگاه پلمپ درب شیشه مربا

سیل القایی

قیمت دستگاه پلمپ درب شیشه مربا

قیمت دستگاه پلمپ درب شیشه مربا که سیل القایی نام دارد را می توانید از شرکت صنعت کاران مهر که تولید کننده آن می باشد استعلام بگیرید.
دستگاه سیل القایی در بستن و پلمپ نمودن درب ظروف پت و شیشه ای بسیار کاربرد دارد و قادر است به خوبی با استفاده ازفویل آلومینیومی و واشر القایی، درب ظروف محصولات شما را سیل کرده و ببندد.
جهت استعلام قیمت دستگاه پلمپ درب شیشه مربا می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت با واحد فروش ارتباط گرفته و پس از مشاوره های لازم، دستگاه مورد نظر را سفارش دهید.

سیل القایی در پلمپ درب

کاربرد سیل القایی در بسته بندی محصولات مختلف بسیار است و از آن به عنوان محافظ محصولات نیز یاد می شود. دستگاه سیل القایی جهت پلمپ نمودن نیازی به فشار و نیروی دست ندارد و خود به صورت اتوماتیک پوشش دهی را انجام می دهد. از این رو برای پلمپ درب شیشه مربا، شیشه ترشی، شیشه های مواد غذایی و... می تواند بهترین گزینه باشد.

نوار حمل مواد ( نوار نقاله ) در کرج

نوار نقاله

نوار حمل مواد ( نوار نقاله )

نوار حمل مواد یا همان نوار نقاله امروزه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. به نحوی که در اکثر مجموعه های تولیدی و صنعتی و حتی در فروشگاه ها این نوار های صنعتی را مشاهده می کنید. نوار حمل مواد همان گونه که از نام آن مشخص است با حمل کردن مواد مختلف به سایر نقاط در یک ساختمان یا کارگاه صنعتی، سبب افزایش راندمان تولید و سهولت حمل و نقل در کار ها می شود. به طور کلی نوار نقاله ها ( کانوایر ) نقش بسزایی در خطوط تولید مجموعه های صنعتی و انتقال کالا در فروشگاه های بزرگ دارند. مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با ساخت و طراحی انواع نوار حمل مواد توانسته گامی موثر در صنعت کشور داشته باشد. نوار های حمل مواد یا نوار نقاله ها با افزایش راندمان تولید و اثرگذاری بر بهره وری، تاثیر بسزایی در روند تولید مجموعه های صنعتی دارند.


نوار نقاله حمل مواد

نوار نقاله ها از سیستم های انتقال مواد در صنایع مختلف، محسوب می شوند که با تنظیم سرعت مناسب این تجهیزات از یک نقطه به نقطه دیگر فرآیند تولید را بهبود می بخشند. مهندسی به کار رفته در این تجهیزات سبب طراحی انواع این نوار نقاله ها با کاربرد گسترده شده است و که بخشی از فناوری های مدرن محسوب می شود. نوار نقاله ها که با نام کانوایر نیز شناخته می شوند دارای انواع گوناگونی هستند.

میکسر پودر قیمت

میکسر پودر


میکسر پودر قیمت


میکسر پودر قیمت فروش مناسبی در شرکت تولیدی صنعت کاران مهر دارد.
این دستگاه صنعتی که برای میکس و ترکیب دو یا چند ماده پودری مورد استفاده قرار می گیرد، دارای دقت بالایی است.
دستگاه میکسر پودر در بازار صنعتی با نام های دیگری چون ریبون بلندر، بلندر صنعتی، میکسر صنعتی، دستگاه بلندر، همزن پودری، مخلوط کن پودری و... شناخته می شود.
جهت استعلام قیمت میکسر پودر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

ساختار دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر دارای مخزنی استیل می باشد که محور شافت درون آن تعبیه شده که پره یا تیغه های میکسر به آن متصل بوده و در دو جهت مقابل هم و به صورت راست گرد و چپ گرد عمل می کنند.
پره های میکسر پودر از طراحی مهندسی شده ای در شرکت صنعت کاران مهر برخوردار می باشد.
زیرا این اجزای میکسر، دارای اهمیت بالایی هستند و تاثیر مستقیمی در کیفیت میکس شدن مواد پودری دارند.
در مورد کارایی پره ها می توان گفت که؛ یکی از پره ها، پودر را به سمت داخل و دیگری همزمان به سمت خارج میکس می کند.
هم زدن پره ها در خلاف جهت هم یکنواختی بسیار بالایی در فرآیند مخلوط کردن مواد ایجاد می کند، که اساس کار این دستگاه محسوب می شود.
خروجی دستگاه میکسر پودر در بخش مرکزی و زیر مخزن تعبیه می شود.

دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پرکن مایعات غلیظ نوعی از سری ماشین آلات پرکن است که برای انتقال مایعات غلیظ و پر کردن ظروف آن ها و مایعاتی که مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. دو روش پر کارکرد برای پرکن مایعات وجود دارد . روش ثقلی و روش پمپی .سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.
 

استفاده از ماشین آلات پرکن نه تنها باعث افزایش و سرعت بهره وری می شود، بلکه کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند . مایعات برای بسته بندی نیاز به مکانیزمی مطمئن و ثابت برای صرفه جویی در وقت و هزینه دارند که بهترین نتیجه ، استفاده از دستگاه پرکن مایعات می باشد.

مایعات از نظر گرانروی متفاوت هستند. مثلا نحوه جاری شدن یک لیوان آب با یک ظرف مایع ظرفشویی تفاوت دارد. به همین دلیل مکانیزم تزریق در این نوع مایعات متفاوت است.
پرکن مایعات شامل دو نوع ثقلی و پمپی می باشد. در مدل ثقلی مایعات (آب، دوغ، آب رادیاتور، نوشابه، آب میوه و غیره) در داخل مخزن و بصورت ثقلی و بدون پمپ در داخل بطری ریخته می شود که سرعت پرشدن نسبت به سیستم پمپی کمتر است.به همین دلیل قیمت نمونه ثقلی از دستگاه پر کن پمپی کمتر است . 

دستگاه شیرینگ ارزان

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ ارزان

دستگاه شیرینگ ارزان قیمت به عنوان یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی کالا و محصولات مختلف در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت ارزان شیرینگ پک را می توانید از مجموعه صنعت کاران مهر تهیه نمائید.
شیرینگ پک ارزان اما با بهترین کیفیت ساخت و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در صنعت کاران مهر عرضه می گردد. چنانچه با توجه به بودجه خود نیاز به خرید دستگاه شیرینگ ارزان دارید، می توانید با مشاوران ما در این مجموعه صنعتی تماس گرفته و پس از راهنمایی های و مشاوره های لازم اقدام به خرید دستگاه شیرینگ ارزان نمائید.

فروش دستگاه شیرینگ ارزان

فروش دستگاه شیرینگ ارزان به منظور بسته بندی انواع کالا ها و محصولات در ابعاد و اندازه های متفاوت و با بهره وری بالا، در سراسر کشور توسط صنعت کاران مهره عرضه می شود.
این دستگاه بسته بندی با بهترین عملکرد خود توانسته جای بسته بندی های سنتی را گرفته و محصول شما را با بسته بندی ایده آل و مورد نظر، به بازار عرضه کند.
نوع سلفون پیچی محصول به کمک این دستگاه سبب ایجاد ویژگی های مناسبی برای آن شده که به طور غیر مستقیم فروش محصول را نیز بالا می برد.

شیرینگ پک در کرمانشاه

شیرینگ پک

شیرینگ پک در کرمانشاه

شیرینگ پک در کرمانشاه به عنوان یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی در صنایع بسیاری در این شهر کاربرد دارد.
کارخانه های مستقر در شهرک های صنعتی کرمانشاه می توانند برای بسته بندی کالای خود و عرضه به بازار از این دستگاه به خوبی استفاده کنند. تا با ایجاد یک نوع بسته بندی مناسب کالای خود را در بازار به فروش برسانند.
همان طور که می دانید، از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی که در امر بسته بندی محصولات نقش حائز اهمیت دارد، شیرینگ پک بسته بندی است که مزیت های فراوانی در صنایع مختلف دارد.
جهت اطلاع از نحوه سفارش دستگاه شیرینگ پک در کرمانشاه می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروش شیرینگ پک در کرمانشاه

مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با تکیه بر سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های صنعتی، دستگاه شیرینک پک را با جدید ترین متد های روز و در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی کرده و در تمامی شهرهای کشور از جمله کرمانشاه برای استفاده در بسته بندی کالا ها به فروش می رساند.
فروش شیرینگ پک در کرمانشاه همراه با گارانتی شرکتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله نیز می باشد.