دستگاه پرکن مایعات ثقلی

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

دستگاه پرکن مایعات ثقلی یکی از انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد که برای تزریق انواع مایعات رقیق با ویسکوزیته پایین طراحی شده است. مجموعه صنعت کاران مهر به عنوان یکی از تولید کنندگان پرکن مایعات، این دستگاه پر کاربرد را در دو مدل پرکن رقیق و غلیظ طراحی و تولید می کند. پرکن مایعات رقیق که با نام دیگر ثقلی شناخته می شود، جهت تزریق مایعات رقیق با چگالی کم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت ماشین سازی صنعت کاران با تکیه بر سال ها تجربه در طراحی و تولید دستگاه های صنعتی توانسته جایگاه خوبی در عرصه صنعت کشور و تامین دستگاه های مورد نیاز تولید کننده ها داشته باشد و با طراحی و تولید دستگاه پرکن مایعات ثقلی کمک شایانی به صنایع استفاده کننده از این دستگاه کرده است. جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن ثقلی مایعات رقیق در کرج با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

 

  دستگاه پرکن مایعات ثقلی                  دستگاه پرکن مایعات ثقلی
 

پرکن ثقلی مایعات رقیق

همان طور که گفته شد، مایعات رقیق به مایعاتی گفته می شود که ویسکوزیته آن ها از ویسکوزیته روغن زیتون کمتر باشد، این دستگاه که با نام پرکن ثقلی مایعات رقیق شناخته شده است برای پر کردن ظروف انواع مایعات رقیق مانند آب معدنی، نوشابه، آب میوه، الکل، اسید، سفید کننده ها، مواد دارویی و شیمیایی و... مورد استفاده قرار می گیرد.
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.