فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد

پرکن مایعات

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد

فروش پرکن مایعات ارزان در هشتگرد در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با طراحی جدید امکان پذیر می باشد. این مجموعه صنعتی با تولید انواع پرکن مایعات در ابعاد و مدل های مختلف، بهترین نمونه از دستگاه پرکن مایعات را جهت استفاده در خطوط تولید مختلف به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید پرکن مایعات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.


09124617975 | 026-34817497 
 

دستگاه پرکن مایعات چیست

دستگاهی که جهت ریختن انواع مایعات رقیق و غلیظ در ظروف مخصوص آن ها استفاده می شود، پرکن مایعات نام دارد. این دستگاه جهت پر کردن مایعات رقیق و یا غلیظ به طور مجزا ساخته می شود دارای 3 متر نوار نقاله مجهز به اینورتر می باشد که جهت حمل ظروف محصول برای تزریق مایعات از طریق نازل های دستگاه، استفاده می شود. تعداد نازل های تزریق دستگاه پرکن مایعات را می توان بنا به درخواست مشتری و استفاده از آن، تغییر داد. این دستگاه که در دو مکانیسم نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود، تمام اجزا در ارتباط با مواد آن از جنس استیل نگیر می باشد. مواد مایع درون مخزن دستگاه که بالای آن قرار دارد، نگهداری می شوند و از آنجا توسط نازل ها درون ظروف تزریق می گردند. مخزن دستگاه پرکن مایعات کنترلر سطح دارد و سیستم باز و بسته شدن نازل ها پنوماتیک می باشد. به طور کلی دقت بالا در تزریق و حفظ کیفیت مایعات از ویژگی های بارز دستگاه پرکن مایعات می باشد. پرکن مایعات با توجه به نوع غلظت مایع مورد نظر در دو مدل پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ ساخته می شود.

کارایی پرکن مایعات رقیق و غلیظ

از دستگاه پرکن مایعات رقیق در پر کردن ظروف مایعات رقیق مانند انواع نوشیدنی ها، انواع حلال ها، انواع مایعات شوینده، انواع مایعات شیمیایی می توان استفاده نمود و از دستگاه پرکن مایعات غلیظ جهت پر کردن ظروف مایعاتی مانند عسل، موم، روغن های صنعتی و... استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.