آرشیو فروردین ماه 1402

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

قیمت استرچ پالت

استرچ پالت 

قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت که دستگاهی برای بسته بندی انواع کالا ها و محصولات بر روی پالت می باشد، بسیار مناسب و اقتصادی است که در ماشین سازی صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت ارائه می شود.
استرچ پالت با توجه با کارایی مورد نیاز در مدل های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد. قیمت استرچ پالت نسبت به کارایی که در صنایع مختلف دارد، بسیار مقرون به صرفه است.
جهت تهیه استرچ پالت برای مجموعه های تولیدی خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه استرچ پالت

در بسته بندی های مختلف کارخانجات متوجه می شوید که بیشتر آن ها به وسیله ی سلفون پیچیده شده اند. دستگاه استرچ پالت با کاربرد سلفون کشی انواع محصول در سایز و اندازه های متفاوت تعادل محصولات را حفظ کرده و از بهم ریختگی آن ها جلوگیری کرده است.
حفظ تعادل و جلوگیری از بهم ریختگی محصولات همواره یکی از دغدغه‌ی کارخانجات تولیدی بوده است و برای حمل و نقل محصولات کوچک همواره سختی های وجود داشته است که به لطف این دستگاه، بسته بندی محصولات آسانتر شده و سبب می شود چند محصول کوچک با یک بسته بندی مرتب عرضه شود و محصول در پروسه تولید تا عرضه دچار آسیب دیدگی نشود.
در بحبوحه ی تولید انواع محصولات و دغدغه های بسته بندی این دستگاه کاربردی ،راه حلی دقیق و هوشمندانه می باشد تا با استفاده از رول پلاستیکی شفاف یا رول استرچ محصولات مرتب تر به دست مشتری برسند.

صادر کننده لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ

صادر کننده لیبل شیرینگ

صنعت کاران مهر صادر کننده لیبل شیرینگ؛ دستگاهی که برای چسباندن لیبل در تونل حرارتی برای محصولات مختلف به کار می رود، بهترین کیفیت این دستگاه را در بازار عرضه می کند.
دستگاه لیبل شیرینگ، لیبل هایی از جنس شیرینگ را بر روی محصول شما می چسباند. به عبارتی لیبل را با حرارتی که از تونل حرارتی انتشار می کند، جذب محصول شما می نماید. که ظاهری متفاوت تر و جدید تری به محصول می دهد. که سبب جذب مشتری و افزایش فروش نیز می شود.
این شرکت، دستگاه لیبل شیرینگ را علاوه بر فروش در سراسر کشور، در صورت نیاز مشتری، به خارج از کشور نیز صادر می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال این دستگاه می توانید با مشاوران ما در صنعت کاران مهر در ارتباط باشید.

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن

چسب زن

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن با بهترین کیفیت ساخت و کاربرد گسترده در تمامی صنایع، توسط مجموعه صنعت کاران مهر تولید و عرضه می گردد.
این دستگاه برای چسب زدن کارتن محصولات و کالاهای مختلف در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. صنعت کاران مهر چسب زن کارتن را در مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی می کند که مشتریان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود مناسب ترین چسب زن کارتن را نیز انتخاب کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه صنعت کاران مهر تماس بگیرید.

دستگاه چسب زن کارتن

همان طور که بیان شد، یکی از پرکاربردترین ماشین آلات بسته بندی، دستگاه چسب زن کارتن می باشد که 
شرکت ها یا واحد های تولیدی برای به پایان رساندن بسته بندی به وسیله کارتن احتیاج به دستگاه چسب زن دارند.
این دستگاه برای بسته بندی انواع کارتن در سایزهای مختلف استفاده می شود که قابلیت تنظیم ارتفاع کشش از پهلو را دارد.
دستگاه چسب زن کارتن برای بسته بندی محصولات آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی و فراورده های لبنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب زن غلطکی

دستگاه چسب زن غلکطی کارتن با ساختاری که دارد به خوبی قادر است انواع کارتن های را بسته بندی نماید.
 

دستگاه چسب زن غلطکی با استفاده از ریل غلطکی خود کارتن ها را به راحتی جابجا کرده و علاوه بر افزایش سرعت کار کاردستی را نیز کاهش داده است که هم اکنون به قیمت روز به فروش می رسد.
دستگاه چسب زن غلطکی در انواع مختلفی فراهم شده است که با افزودن یک سری غلطک به مدل های قدیمی تر سرعت دستگاه افزایش یافته و راندمان آن بالاتر رفته است.
این دستگاه به صورت غلطکی دارای قابلیت های خوبی بوده که بسیار به صرفه می باشد.
این دستگاه ها عمدتا در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک عرضه می شود که تفاوت این دو در سیستم تغییر ابعاد دستگاه است که در یکی دستی و در دیگری اتوماتیک است و گرنه هردوی این دستگاه ها سرعت بالایی داشته و کاملا مناسب صنایع می باشند.

ویژگی دستگاه چسب زن غلطکی

انواع دستگاه چسب زن غلطکی با سرعت کار و راندمان بالا به فروش می رسد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است.
دستگاه چسب زن غلطکی به دلیل داشتن غلطک کار کارگری را نصف کرده و سرعت عمل را بسیار بالاتر برده است که مناسب صنایع با سرعت بالا می باشد.
این دستگاه ها شامل یک سری غلطک موازی هم بوده که همزمان در یک جهت گردش می کنند و می توانند جعبه ها و کارتن ها را به راحتی به سمت واحد چسب زن منتقل کنند و زحمت کمتری برای کارگران خواهد داشت و متعاقبا راندمان افزایش خواهد یافت.
این دستگاه ها که در انواع نیمه و تمام اتوماتیک ساخته می شوند دارای سرعت بالا و مناسبی بوده و کاملا مناسب صنایع بزرگ و کوچک هستند.

لیبل شیرینگ بطری

لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ بطری

لیبل شیرینگ بطری از بهترین محصولات برای بسته بندی و پلمپ کردن درب بطری و قوطی نیز می باشند.
 

لیبل شیرینگ بطری نام دستگاهی است که به نوعی می توان گفت پوشش دهنده پلاستیکی یا غیر پلاستیکی می باشد که قادر به پوشاندن تمام سطح بطری و یا فقط بدنه یا درب و... ( با توجه به نیاز مشتری ) نیز می باشد.
در واقع می توان گفت از بهترین کارهایی که می توان در بسته بندی بطری های ساده انجام داد، استفاده از لیبل شیرینگ است. به این صورت که لیبل های چاپ شده و رنگی و سفارشی را که دارای کیفیت خوبی می باشند را به بدنه بطری و یا درب و یا کل سطح آن پوشانید و با این ترفند علاوه بر افزایش فروش و راندمان کاری، نمای زیبایی به کار بسته بندی محصولات بخشید.

دستگاه لیبل شیرینگ بطری

دستگاه لیبل شیرینگ بطری به منظور چسباندن لیبل به دهانه و بدنه بطری به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه لیبل شیرینگ کاملا اتومات بوده و بدون دخالت اپراتور کار می کند و قابلیت تنظیم دقیق برای بسته بندی محصولات را نیز دارد.
به طور کلی می توان گفت از لیبل شیرینگ برای پلمپ نمودن درب انواع بطری ها و شیشه ها می توان استفاده کرد.
دستگاه لیبل شیرینگ برای نصب لفاف یا غلاف لیبل بر روی قسمت های مختلفی از بطری به کار می رود.
از مهم ترین ویژگی این دستگاه، همان پلمپ نمودن کامل درب بطری هاست. که مانع نفوذ گرد و غبار به درون محتویات بطری و مانع سرریز آن از درون بطری نیز می گردد.

تولید کننده انواع شیرینگ پک

شیرینگ پک 

تولید کننده انواع شیرینگ پک

تولید کننده انواع شیرینگ پک بسته بندی مجموعه صنعت کاران مهر می باشد که با استفاده از اصول اولیه تولید و قطعات استاندارد بهترین نوع ماشین آلات شیرینگ پک را در مدل های مختلف طراحی و تولید می کند.
شیرینگ پک که بسیار پر کاربرد می باشد برای بسته بندی انواع کالا ها و محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جهت سفارش ساخت شیرینگ پک می توانید با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید تا پس از راهنمایی های لازم مناسب ترین نوع شیرینگ پک را انتخاب نمائید.

تولید دستگاه شیرینگ پک 

اکثر دارندگان مجموعه های تولیدی قطعات صنعتی و بهداشتی و دارویی و مخصوصا غذایی بعد از تولید محصول و بسته بندی محصولات به دلایل زیر نیاز به ماشین آلات شیرینگ پک دارند. تا بتوانند به بهترین شیوه بسته بندی محصولات خود را انجام داده و به صورت ایده آل به بازار عرضه کنند:
بسته بندی شیرینگ پک سبب حمل و نقل ساده تر کالا ها و محصولات می شود.
حفاظت بیشتر در برابر آسیب ها در طول مدت حمل و نقل و انبار داری تا فروش محصول از دیگر مزایای بسته بندی شیرینگ پک است.
این نوع بسته بندی محصول سبب زیبایی و جمع شدن محصول نیز می شود.
در کل هر تولید کننده ای باید نسبت به درصد تولید و سرعت تولید روزانه نسبت به خرید نوعی خاص از دستگاه شیرینگ پک اقدام کند.

شیرینگ پک در لرستان

شیرینگ پک

شیرینگ پک در لرستان

فروش شیرینگ پک در لرستان با بهترین قیمت و کیفیت برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ توسط مجموعه صنعت کاران مهر انجام می شود. شیرینگ پک در لرستان برای اناوع کارگاه های کوچک و کارخانه های بزرگ برای بسته بندی انواع کالا ها کارایی دارد. از این رو شما مشتریان عزیز جهت تهیه این دستگاه می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته و این دستگاه پر کاربرد را نیز سفارش دهید.

خرید شیرینگ پک در لرستان

خرید شیرینگ پک در لرستان می تواند در مدل های مختلف این دستگاه به طور مثال مدل کابینی یا تونلی نیز باشد.
همان طور که می دانید دستگاه شیرینگ پک از شاخص ترین دستگاه های صنعتی بسته بندی محسوب می شود که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. دستگاه شیرینگ پک از نقطه نظر حرارت دهی به فیلم شرینک به دو دسته شیرینگ پک تونلی و شیرینگ پک کابینی تقسیم بندی می شود.
در مدل تونلی، محصول از داخل کوره ای که در آن حرارت در حال تابش است عبور می کند تا لایه شیرینگ را جذب خود کند. دستگاه های شیرینگ تونلی به علت نداشتن فک دوخت، سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارند. بعد از چند ثانیه نیز درب به منظور برداشت کالای شیرینک شده باز می گردد.
کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی در صنایع غذایی، خصوصا رستوران ها و هتل ها بیشتر از این نوع شیرینگ برای مصارف کارگاهی و خانگی است. دستگاه شیرینک کابینی عملیات دوخت و بسته بندی را در یک مرحله انجام می دهد و برای همه نوع فیلم های شرینک از قبیل PVC, PO, PP و غیره مناسب است

پرکن مایعات ( اتوماتیک – نیمه اتوماتیک )

از انواع دستگاه پرکن مایعات می توان به دو مدل پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اشاره کرد که هریک کارایی به خصوصی دارد و با توجه به نیاز تولید مورد استفاده قرار می گیرند.
 

دستگاه پرکن مایعات به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی کاربرد گسترده ای در صنعت دارد. دو مدل از این دستگاه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که در ادامه به هریک از این مدل پرکن ها می پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک، دارای نوار نقاله و درب بندی است تا بسته بندی محصولات را به بهترین شیوه و با نیروی انسانی کمتر با راندمان بالا به انجام برساند. دستگاه درب بندی در انتهای خط تولید محصولات قرار می گیرد. دلیل این امر این مورد می باشد که زمانی که اپراتور درب محصولات را به صورت دستی می گذارد، محصولات توسط نوار نقاله به قسمت درب بند اتوماتیک برسند و درب محصولات بسته شود.
برای استفاده کمتر از نیروی انسانی، می توان از یک دستگاه درب گذار استفاده نمود و آن را در خط تولید قرار داد تا عملیات درب گذاری به صورت اتوماتیک انجام شود.

مشخصات فنی پرکن مایعات اتوماتیک

به طور کلی مهمترین مشخصه های یک دستگاه پرکننده مایعات اتوماتیک، وجود نوار نقاله در آن، پرکننده همزمان 4 تا 12 ظرف، وجود درب بندی و درب گذاری به صورت اتوماتیک در آن می باشد.
دستگاه اتوماتیک پرکننده مایعات با مکانیسم پیستونی، بنا به تیراژ تولید و نیازی که خط تولید دارد، می تواند از 2 تا 12 نازل طراحی و ساخته شود. که تعداد نازل ها با توجه به خطوط تولید تعیین می گردد.
لازم به ذکر است که دستگاه پرکن مایعات با سیلندر پیستون دقت بالایی در پر کردن مایعات دارد که سبب شده تا استفاده بیشتری از این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر شود. که طبیعتا سبب افزایش قیمت دستگاه نیز می شود.

ارزانترین پرکن مایعات

پرکن مایعات

ارزانترین پرکن مایعات

دستگاه  پرکن مایعات، جهت پرکردن انواع مایعات در ظروف مختلف کاربرد دارد. موارد کاربرد آن در مواقعی می باشد که راندمان تولید پایین است. اساس کارکرد دستگاه پرکن اتوماتیک می تواند پرکن وزنی باشد مانند پرکن آب رادیاتور و پرکن آب اسید، می تواند پرکن پمپی باشد با پمپ سانتریفوژی مانند پرکن دوغ،پرکن الکل، می تواند پرکن پیستونی باشد مانند پرکن عسل یا پرکن مربا . پرکن های رومیزی پیستونی نیز جزء پرکن نیمه اتوماتیک می باشند و از نوع پرکن پیستونی هستند و در فروشگاه های مواد غذایی و کارگاههای کوچک بکار می روند مانند پرکن سس و پرکن آب لیمو. کاربرد دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک هم می تواند پرکن مواد غلیظ باشد و هم پرکن مواد رقیق فقط سیستم پرکن باید متناسب باغلظت باشد و قیمت نیز پس از تعیین نوع سیستم پمپاژ و راندمان قابل ارائه است.ارزانترین پرکن مایعات در کرج را با ما در صنعت کاران مهر تجربه کنید برای خرید ارزانترین پرکن مایعات با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 
 09124617975    |    02634817497

دستگاه پرکن مایعات به روش ثقلی

پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات به روش ثقلی

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف به کار می رود. تعریف کلی مایعات رقیق مایعاتی میباشند که حداکثر ویسکوزیته آنها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون است.از این نوع  پرکن می توان برای پرکردن آب معدنی، اسید، دوغ،آب باتری،سفید کننده ها ،نوشیدنی های طمع دار، مایعات شیمیایی، غذایی، دارویی و غیره می توان اشاره کرد.ماشین می تواند به درخواست مشتری پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و غیره.... می باشد.نسبت به ظرف مشتری و ظرفیت مورد نیاز مشتری ماشینهای متفاوتی قابل ساخت است.این نوع ماشینها در سه دسته کلی ثقلی ،سیلندر و پیستونی توسط این شرکت تولید میشوند و در هر مورد بسته به نوع مواد ،ظرف ،حجم تزریق و دقت نوع پرکن متفاوت بوده و تعیین دقیق نوع پرکن نیاز به مشاوره با کارشناسان شرکت صنعتکاران مهر ماندگار دارد.
برای سفارش دستگاه پرکن مایعات به روش ثقلی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
 
جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975