آرشیو مرداد ماه 1402

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

استرچ پالت بسته بندی

استرچ پالت بسته بندی

دستگاه استرچ پالت بسته بندی از دستگاه های کاربردی در بسته بندی صنایع مختلف به شمار می رود. 
استرچ پالت
ساختار استرچ پالت
جنس و ساختار استرچ پالت متناسب با نیاز کارخانه ها متفاوت می باشد و ممکن است بنا به درخواست مشتری، از چوب، فلز و پلاستیک ساخته شود. این محصول چند اجزای اصلی به نام صفحه، ستون و کشش نایلون دارد.

دستگاه استرچ پالت با استفاده از نایلون استرچ پالت، فرآیند سلفون کشی را نیز انجام می دهد. نایلون استرچ پالت یک محصول پلی اتیلنی است که در صنعت بسته بندی و حمل و نقل کالا تحولی عظیم بوجود آورده است و به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی کارخانه ها شناخته می شود.
این کالا در بازار دارای عناوین دیگری از جمله فیلم استرچ، نایلون پالت بند و استرچ پالت بند نیز می باشد. متداول ترین ماده تشکیل دهنده فیلم استرچ، پلی اتیلن با چگالی خطی کم یا به اختصار LLDPE است.

خرید استرچ پالت ارزان

 استرچ پالت


خرید استرچ پالت ارزان

مکانیزم و سیستم عملکرد دستگاه استرچ پالت به این صورت است که فرآیند چسباندن فیلم استرچ به پالت و یا بسته ، بعد از قرارگیری آن در مکان در نظر گرفته شده (فضای داخل دکل

سلفون استرچ پالت

سلفون استرچ پالت که نایلون استرچ نیز نام دارد از اصلی ترین موارد در استفاده از استرچ پالت می باشد. زیرا دستگاه استرچ پالت به کمک این نایلون شفاف و مقاوم، محصولات و کالاهای قرار گرفته بر روی پالت را بسته بندی کرده و آماده ارسال و جابجایی می کند.

گردان یا صفحه گردان ) و بریدن فیلم بعد از انجام عملیات بسته بندی ، به طور خودکار به وسیله دستگاه استرچ پالت صورت می گیرد.

تولیدکننده استرچ پالت در تهران

استرچ پالت

تولیدکننده استرچ پالت در تهران

دستگاه استرچ پالت یکی از دستگاه های صنعتی به شمار می آید که به منظور بسته بندی محصولات بر روی پالت استفاده می شود. پالت، سکوی کوچک قابل انتقالی است که برای جابجایی و حمل مواد استفاده می شود که از چوب، فلز و یا پلاستیک ساخته می شود. پالت یکی از بهترین گزینه ها برای چیدمان محصولات بر روی آن با ارتفاع های بالای دو متر می باشد که به خوبی آن ها را کنار هم نگه می دارد.
دستگاه استرچ پالت با استفاده از نایلون استرچ که پلاستیک مقاوم و شفافی است و به خوبی به دور محصولات می پیچد، محصولات مختلف را بسته بندی می کند. استرچ پالت ها را می توان در ابعاد و اندازه متفاوت با توان و برق مصرفی مختلف طراحی کرد و از قابلیت خوبی که در بسته بندی محصولات پیاده می کند، بهره مند شد.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

دستگاه های شیرینگ پک از خاصیت جمع شوندگی پلاستیک بر اثر حرارت- استفاده می کنند.
جریان هوای گرم داخل تونل باعث انقباض نایلون شده و نایلون شکل محصول را به خود میگیرند. شاید عمومی ترین نوع استفاده از این نوع ماشین آلات را بتوان بسته بندی قوطی های نوشابه و آب معدنی معرفی کرد.

دستگاه شرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک در دونوع برقی و دوگانه سوز (گازی-برقی) است.
این دستگاه نیز مانند دستگاه های بسته بندی دیگر، بسته به نوع محصول ، ابعاد و زمان بسته بندی طراحی و تولید می شود. شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، آماده ثبت سفارشات دستگاههای اختصاصی می باشد

فروش پرکن مایعات رقیق

پرکن مایعات

فروش پرکن مایعات رقیق

صنعتکاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق در کرج می باشد. از دستگاه پرکن مایعات رقیق جهت پر کردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌گردد. به صورت کلی مایعات رقیق مایعاتی می‌باشند که ویسکوزیته آن‌ها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون است. از پرکن مایعات رقیق جهت پر کردن آب معدنی، آب باتری، دوغ، اسید، سفیدکننده‌ها، نوشیدنی‌های طعم‌دار، مایعات دارویی، شیمیایی و … استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به نیاز کارفرما می‌تواند تک، دو، چهار، شش و … نازله باشد

خرید پرکن مایعات رقیق

خرید پرکن مایعات رقیق ثقلی از شرکت صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت و قیمت امکان پذیر می باشد. نحوه فرآیند پر شدن ظروف در این دستگاه به این صورت می باشد که مایع مورد نظر در مخزن تعبیه شده در قسمت بالای دستگاه قرار می گیرد، سپس مایع رقیق از طریق نازل های تزریق و با فشار ثقل نیروی جاذبه زمین از نازل ها به سمت پایین هدایت می گردد.

میکسر پودری افقی

میکسر پودر 

میکسر پودری افقی

امروزه در صنعت برای مخلوط کردن یکنواخت انواع پودر ها با یکدیگر از دستگاهی به نام میکسر پودر استفاده می شود.میکسر پودر ، متشکل از موتور گیربکس، مخزن در حجم های مختلف (۵۰ تا ۵۰۰۰ لیتر)، شافت مرکزی و دو جفت پره می باشد.
قطر شافتِ اصلیِ حاملِ پره ها به عواملی مانند چگالی (وزن مخصوص) ، دانه بندی و نوع مواد(میزان چسبندگی)، بستگی دارد.
خرید میکسر پودری افقی صنعتی برای محصولات مختلف می تواند از جنس آهن یا استیل باشد. البته لازم به ذکر است که برای محصولاتی مانند مواد غذایی یا دارویی که ارتباط مستقیم با بدنه مخزن دستگاه دارند، جهت حفظ استاندارد ها و بهداشت، آن را از استیل می سازند تا نکات ایمنی و بهداشتی در آن لحاظ شده باشد.

پرکن مایعات غلیظ ارزان

پرکن مایعات

پرکن مایعات غلیظ ارزان

یکی از بهترین و پرکاربرد ترین ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی ، پرکن مایعات غلیظ است که به صورت پمپی ، ثقلی و پیستونی عمل میکند در دو نوع تمام اتومات و نیمه اتومات وجود دارد و برای صنایع بسته بندی به کار می رود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز است. 
در صنایع دیگر مانند صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و ... به عنوان یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ کاربرد دارد. برای خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ با ما در صنعتکاران مهر تماس حاصل نمایید.