آرشیو دی ماه 1401

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

خرید پرکن مایع رقیق

 پرکن مایعات

خرید پرکن مایع رقیق

خرید پرکن مایع رقیق به عنوان یکی از ماشین آلات بسته بندی در صنایع مختلف کاربرد دارد. با خرید پرکن مایع رقیق می توانید انواع مایعات رقیق در صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی را در ظروف مخصوص بسته بندی نمائید.
خرید پرکن مایع رقیق با بهترین کیفیت ساخت از صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. جهت سفارش این محصول با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن مایع رقیق

از دستگاه پرکن مایعات رقیق جهت پر کردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌گردد. به صورت کلی مایعات رقیق مایعاتی می‌باشند که ویسکوزیته آن‌ها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون است. از پرکن مایعات رقیق جهت پر کردن آب معدنی، آب باتری، دوغ، اسید، سفیدکننده‌ها، نوشیدنی‌های طعم‌دار، مایعات دارویی، شیمیایی و … استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به نیاز کارفرما می‌تواند تک، دو، چهار، شش و … نازله باشد.

انواع مکانیزم دستگاه پرکن مایعات

با توجه به محصول مایعی که برای پر کردن ظروف استفاده می شود، سیستم دستگاه پرکن نیز متفاوت می باشد. از بهترین و اصلی ترین روش های پرکردن مایعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پرکن سیلندر پیستونی
  • پرکن پمپی
  • پرکن ثقلی

بلندر پودر صنعتی

میکسر پودر

بلندر پودر صنعتی

بلندر پودر صنعتی یکی از ماشین آلات پر کاربرد می باشد که برای مخلوط نمودن مواد پودری با همدیگر برای بدست آوردن ترکیبی یکنواخت مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه بلندر پودر صنعتی را می توانید با گارانتی شرکتی از صنعت کاران مهر با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمائید. بلندر پودر صنعتی از بهترین قطعات استاندارد طبق جدید ترین متد روز ساخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه بلندر پودر

دستگاه بلندر پودر یا میکسر پودر یکی از انواع ماشین آلات بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. در صنایع مختلف اعم از مواد غذایی، محصولات بهداشتی، مواد شیمیایی و صنایع دارویی و … نیاز است که دو یا چند مواد پودری با یکدیگر ترکیب شوند. ترکیب این مواد باید طبق فرمول معین و به صورت کاملا یکنواخت انجام گیرد. به این معنا که پس از اتمام عملیات میکس، مواد با نسبت کاملا ثابت در تمام قسمت ها با یکدیگر ترکیب شده باشند.
بلندر پودر با عنوان‌های دیگر از قبیل مخلوط‌کن پودری، همزن صنعتی، میکسر صنعتی و دستگاه ریبون بلندر نیز شناخته می‌شود. 

دستگاه شیرینگ پک در هشتگرد

شیرینگ پک


دستگاه شیرینگ پک در هشتگرد

شیرینگ پک دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی هاست به این صورت که پلایستیکی نازک در اطراف بسته بندی ها قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود در نتیجه حمل و نگهداری کالا شیرینگ شده به مراتب آسان تر می شود.

خرید دستگاه شیرینگ پک در هشتگرد

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این صورت است که کالا بر روی کانوایر دستگاه قرار می گیرد و کانوایر حرکت می کند در اولین قدم پلاستیک بر روی کالا قرار می گیرد و سپس به دون کوره ی شیرینگ پک هدایت می شود در کوره با گرمادهی مناسب پلاستیک کاملا اطراف کالا را پوشانده و محکم می شود سپس با هوادهی مناسب این پلاستیک سرد شده و به صورت محکم کالاها را در کنار هم نگه می دارد.
دستگاه شیرینگ پک در هشتگرد
 

انواع دستگاه شیرینگ پک

  • شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک کابینی

دستگاه میکسر پودر در هشتگرد

میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر در هشتگرد

صنعت کاران مهر با چندین سال سالقه درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است. ما به دلیل فروش بالای دستگاه میکسر پودر در هشتگرد تخفیفات ویژه ای را برای شما صنعت کاران این شهر در نظر گرفته ایم برای اطلاع از قیمت میکسر پودر در هشتگرد با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما شما را در امر خرید و قیمت میکسر پودر در هشتگرد یاری نمایند.

 مشخصات فنی میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر یا دستگاه ریبون بلندر با پره های پروانه ای شکل مخصوص، برای ترکیب چند نوع مواد گرانولی و پودری با یکدیگر به کار می رود. استفاده از این مخلوط کن برای صنایع خوراکی، شیمیایی و صنعتی بلامانع است. سیستم تعیین و قطع پر کردن در این ماشین آلات به وسیله حسگر وزن ( لودسل ) و یا مکانیزم کانتر به کمک ماردون صورت می پذیرد. پره های میکسر پودر تمام محیط مخزن بلندر را پوشش می دهد. طراحی این پره ها به گونه است که مواد را از دور به مرکز و از مرکز به دور مخزن هدایت می کند تا همه محتویات به صورت یکنواخت با یکدیگر در هم آغشته شوند. یعنی حرکت این پره ها به صورت شعاعی و جانبی است.برای خرید دستگاه میکسر پودر در هشتگرد با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در هشتگرد را خریداری نمایید.همچنین ارزانترین قیمت میکسر پودر در هشتگرد را با ما می توانید تجربه کنید.

پرکن مایعات در هشتگرد

پرکن مایعات

پرکن مایعات در هشتگرد

استفاده ازدستگاه پرکن مایعات باعث بالا رفتن دقت در بسته‌بندی و همچنین افزایش بهره‌وری خطوط تولید می‌گردد. یکی از مهمترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد. از این دستگاه جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌شود. استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود.ما در مجموعه صنعتکاران مهر انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ارزان در ابعاد و گنجایش های مختلف را طراحی و تولید می کنیم شما عزیزان جهت دریافت قیمت پرکن مایعات رقیق می توانید با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پرکن مایعات رقیق را خریداری نمایید.

 

خرید پرکن مایعات در هشتگرد

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند  بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود.
پرکن سیلندر پیستون نیز روشی دیگری است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. این روش بهترین گزینه برای مایعات غلیظ است. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده، خطای مقدار تزریق مواد بسیار بسیار کم است به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود. برای خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق با ما در صنعتکاران مهر تماس حاصل نمایید.

فروش ویژه بلندر

میکسر پودر


فروش ویژه بلندر


فروش ویژه بلندر صنعتی با بهترین کیفیت ساخت و استفاده از قطعات استاندارد در صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. بلندر صنعتی پودری برای مخلوط نمودن دو یا چند ماده پودری به کار می رود.
جهت تهیه دستگاه بلندر در فروش ویژه مجموعه صنعت کاران مهر می توانید با شماره تلفن های مشاوران ما تماس حاصل نمائید تا دستاه بلندر را با توجه به حجم مورد نیاز مجموعه خود تهیه نمائید.

دستگاه ریبون بلندر

ریبون بلندر که میکسر پودر نیز نام دارد با محوریت شافت قطور از جنس استیل و پره یا تیغه های ماردون شکل در دو جهت مقابل هم و به صورت راست گرد و چپ گرد درون دستگاه تعبیه شده است.
یکی از پره ها، پودر را به سمت داخل و دیگری همزمان به سمت خارج مخلوط می کند، هم زدن پره ها در خلاف جهت هم یکنواختی بسیار بالایی در مخلوط کردن مواد ایجاد می کند، که اساس کار دستگاه بلندر محسوب می شود.
خروجی دستگاه بلندر در بخش مرکزی و زیر مخزن تعبیه می شود. که عموما به شکل استوانه ای طراحی و تولید می گردد. این قابلیت وجود دارد که این دریچه ها به صورت (دستی) یا مکانیکی طراحی شود.

دلایل استفاده از میکسر پودر

ترکیب مواد پودری مختلف بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر، همگن شدن و در صورت عدم پراکندگی، اجزای جامد در مایعات شسته می شوند و مواد جامد با هم مخلوط می شوند.
فرآیند مخلوط کردن یکی از مهم ترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست )، شیمیایی، مواد غذایی و… است.

شیرینگ پک خانگی قیمت

شیرینگ پک

شیرینگ پک خانگی قیمت

شیرینگ پک خانگی قیمت مناسبی دارد که از بهترین دستگاه هایی است که در کسب و کار های کوچک و کارگاهی و همچنین خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت مناسب این دستگاه سبب استفاده فراوان از آن در بسته بندی محصولات شده است. در واقع شیرینگ پک خانگی زیر مجموعه دستگاه شیرینگ پک می باشد که برای بسته بندی انواع محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر بهترین شیرینگ پک خانگی قیمت مناسب و ارزانی را طراحی و تولید می کند و به فروش می رساند. جهت اطلاع از نحوه خرید شیرینگ پک خانگی با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه شیرینگ پک خانگی

دستگاه شیرینگ پک خانگی با قابلیت استفاده برای مصارف مختلف با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رسد. به وسیله دستگاه شیرینگ پک خانگی می توانیم انواع محصولات مختلف را درون نایلون شیرینگ بسته بندی نماییم. که این کار علاوه بر محافظت در برابر رطوبت و گرد و خاک باعث زیباتر شدن بسته بندی محصول  می شود.
شایان ذکر است که دستگاه های شیرینگ پک عمدتا به دو صورت تونل حرارتی و کابینی ساخته می شوند. دستگاه کابینی بدلیل کوچک بودن، مصرف برق کم و قابلیت جابجایی آسان برای بسته بندی محصولات با سایز کوچک و تیراژ پایین استفاده می شود.
به دلیل مزایای این دستگاه، استقبال زیادی از طرف مردم جهت استفاده از دستگاه در خانه گردیده است. به همین دلیل به این نوع دستگاه ها، دستگاه شیرینگ پک خانگی نیز گفته می شود.

 

شیرینگ پک در کردستان

شیرینگ پک

شیرینگ پک در کردستان

شیرینگ پک در کردستان قابل عرضه توسط مجموعه صنعت کاران مهر می باشد که با کیفیت بالایی طراحی و تولید شده و به فروش می رسد. جهت خرید شیرینگ پک بسته بندی برای کارخانجات خود می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره و راهنمایی های لازم با مسئولان فنی ما، شیرینگ پک مورد نیاز خود را خریداری نمائید.
شیرینگ پک به عنوان بهترین ماشین آلات بسته بندی شناخته شده است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارا می باشد.

شیرینگ پک بسته بندی

همان طور که بیان شد، شیرینگ پک از بهترین ماشین آلات بسته بندی به شمار می آید که با استفاده از نایلون شیرینگ، محصولات را سلفون کشی کرده و یک بسته بندی زیبا فراهم می کند.
این دستگاه قادر است در مدت زمان کوتاهی، محصولات بسیاری را بسته بندی کند.

طرز کار شیرینگ پک

در انواع مدل های شیرینگ پک، فرآیند بسته بندی و شیرینگ کردن به یک شکل مشخصی انجام می‌گیرد. یعنی نایلون مخصوص به دور محصول پیچیده و به واسطه حرارتی که توسط دستگاه ایجاد می‌شود، نایلون جذب شده و عملیات پایانی شیرینگ به اتمام می رسد. البته یک فن خنک کننده باعث خنک شدن نایلون شده تا محصول بسته بندی ایده آل تری داشته باشد.

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور

شیرینگ پک

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور به عنوان یکی از بهترین دستگاه های صنعتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.
شیرینگ پک که برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف در صنایع بسیاری کاربرد دارد، در مدل های مختلف به بازار عرضه می گردد. جهت استعلام قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور می توانید با کارشناسان ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک بسته بندی

 دستگاه شیرینگ پک از نظر کاربری به دو شاخه اصلی دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند که هر دو این دستگاه های شیرینگ پک جزو شیرینگ پک تونلی به شمار می روند. در این ماشین قسمتی اصلی به نام کوره وجود دارد که آن را می توان با مکانیسم حرارتی المنت یا گاز و یا ترکیبی از هر دو طراحی نمود.
ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع دستگاه شیرینگ پک اتومات در نیشابور و همچنین سراسر کشور را طراحی و تولید می کنیم. 

 

سازنده میکسر پودر صنعتی

دستگاه میکسر پودر قابلیت نصب اسانس پاش روی آن را دارد که به سفارش مشتری ساخته می شود. این دستگاه از ظرفیت ۱۰۰، الی ۵۰۰۰  لیتری ساخته می شود. صنعت کاران مهر سازنده انواع میکسرهای پودر عمودی و افقی از جنس آهنی و استیل در سایز ها و ظرفیت های مختلف است.
 

سازنده و تولید کننده میکسر پودر صنعتی برای ارسال به سراسر کشور، مجموعه صنعت کاران مهر می باشد که انواع مختلف این دستگاه را در حجم های متفاوتی عرضه می کند.
دستگاه میکسر پودر جهت میکس کردن انواع مواد پودری که دانه بندی همگون داشته باشند، قابل استفاده می شود. میکسر پودر قابل استفاده در صنایع غذایی،دارویی، شیمیایی می باشد.
جهت بهتر میکس شدن انواع پودر، حول محور یک شافت دو مسیر پره کشیده می شود که پره های کوچکتر پودر را از وسط به کناره دیواره هدایت و پره های بزرگتر پودر را از کناره ها به وسط هدایت می کنند. تخلیه پودرهای میکس شده از وسط دستگاه می باشد.
دستگاه میکسر پودر قابلیت نصب اسانس پاش روی آن را دارد که به سفارش مشتری ساخته می شود. این دستگاه از ظرفیت ۱۰۰، الی ۵۰۰۰  لیتری ساخته می شود.
صنعت کاران مهر سازنده انواع میکسرهای پودر عمودی و افقی از جنس آهنی و استیل در سایز ها و ظرفیت های مختلف است.

انواع میکسر پودر

میکسر افقی یا ریبون بلندر 
میکسر پودر عمودی
روتاری میکسر ( دبل کن ، وی بلندر )  جهت میکس کردن پودرهای ناهمگون

مشخصات فنی میکسر پودر

جنس دستگاه از استنلس استیل یا تمام آهنی
دارای دریچه تخلیه دستی یا اتومات
قابلیت نصب و بالابر پودر روی دستگاه
دارای گیربکس سه محور 
دارای الکتروموتور
ظرفیت دستگاه از یکصد لیتر الی پنج هزار لیتر
قابلیت نصب اسانس پاش