آرشیو بهمن ماه 1401

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

شیرینگ پک در تاکستان

شیرینگ پک

شیرینگ پک در تاکستان

شیرینگ پک در تاکستان را می توانید برای بسته بندی محصولات خود از شرکت صنعت کاران مهر دریافت نمائید. شیرینگ پک به عنوان یکی از بهترین ماشین آلات بسته بندی، با بهترین عملکرد در بسته بندی کالا ها بسیار کاربرد چشمگیری دارد. کیفیت بالا و استفاده از قطعات استاندارد از شاخص های تولید این دستگاه در ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد. قیمت شیرینگ پک در تاکستان را می توانید از مشاوران این مجموعه استعلام بگیرید تا اقدام به خرید نمائید.

در واقع دستگاه شیرینگ پک در صنعت بسته بندی به عنوان یک دستگاه کلیدی محسوب می شود. در دستگاه شیرینگ برای بسته بندی معمولا از یک روکشی پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباتر کردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ در برابر اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و .. استفاده می‌شود.

فروش شیرینگ پک در تاکستان

این دستگاه نیز مانند دستگاه های بسته بندی دیگر، بسته به نوع محصول ، ابعاد و زمان بسته بندی طراحی و تولید می شود. شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، آماده ثبت سفارشات دستگاههای اختصاصی می باشد. تمامی دستگاه های ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما اطلاعات فنی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

نمایندگی فروش نوار نقاله

نوار نقاله 

نمایندگی فروش نوار نقاله

نوار نقاله | کانوایر
نمایندگی فروش نوار نقاله، مجموعه صنعت کاران مهر می باشد که تولید کننده و عرضه کننده انواع نوار نقاله های سفارشی است. این مجموعه این تجهیزات را با بهترین کیفیت متریال تولید کرده و با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت نمایندگی فروش نوار نقاله می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

فروش نوار نقاله

فروش نوار نقاله به عنوان تجهیزات مهم در حمل و نقل و انتقال کالا ها در مجموعه های صنعتی بسیار ضرروی است. از این رو ماشین سازی صنعت کاران مهر انواع مختلف این دستگاه را در متراژ های مختلف مورد نظر مشتری به صورت سفارشی تولید کرده و به فروش می رساند. نوار نقاله ها همچنین در مدل های متفاوتی بنا به نیاز و مکان مورد نظر طراحی می شوند.
فروش نوار نقاله در سراسر کشور توسط نمایندگی فروش این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می گردد.

نوار نقاله (کانوایر)

نوار نقاله که نام دیگر کانوایر به شمار می آید، از تسمه و نواری تشکیل شده که به راحتی کار حمل و نقل را انجام می دهد. این تجهیزات، قسمت مهمی از سیستم انتقال محسوب می شود. کاربرد نوار نقاله ها در تمامی صنایع و مجموعه های تولیدی به وفور به چشم می خورد.

سیل القایی در پرکن مایعات

سیل القایی

سیل القایی در پرکن مایعات

سیل القایی در پرکن مایعات کاربرد بسزایی دارد. با نصب سیل القایی در سیستم خط پرکن مایعات در خطوط تولید می توان پلمپ درب بطری و قوطی هایی که توسط پرکن مایعات، پر شده اند را انجام داد. صنعت کاران مهر به عنوان تولید کننده دستگاه سیل القایی و پرکن مایعات، بهترین کیفیت این ماشین آلات را تولید می کند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه سیل القایی

سیل القایی اتوماتیک جایگزین مناسبی برای سیل های تماسی حرارتی می باشد و بدون توقف در خط تولید و در حین حرکت، سیل را امکان پذیر می نماید. این دستگاه قابلیت نصب بر روی دستگاه پرکن مایعات در خطوط مختلف بسته بندی مانند صنایع دارویی، غذایی، مواد شیمیایی و … را دارد. با استفاده از دستگاه بسته بندی سیل القایی اتومات می توان تعداد نیروی کار را کاهش داد. و به خوبی از بهره وری که ایجاد می کند، بهره مند شد.

 

سیل القایی در پرکن مایعات

ساخت پرکن مایعات 

در صنعت تولید و بسته بندی مایعات باید از ماشین آلات دقیق برای افزایش دقت و کیفیت در بسته بندی استفاده کرد، انتخاب ماشین آلات مناسب باعث افزایش بهره وری در تولیدات مجموعه های تولیدی می شود.
ماشین سازی صنعت کاران مهر در این زمینه با استفاده از فن و مهارت خود در ساخت انواع دستگاه پرکن مایعات، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه پرکن مایعات را طراحی و تولید می کند.

(پرکن مایعات) در شهرک صنعتی صفادشت

پرکن مایعات

(پرکن مایعات) در شهرک صنعتی صفادشت

پرکن مایعات در شهرک صنعتی صفادشت را می توانید با کیفیت بالایی در دو مدل رقیق و غلیظ از شرکت صنعت کاران مهر خریداری نمائید. دستگاه پرکن مایعات برای مایعات رقیق و غلیظ با دو ساختار متفاوت طراحی شده است که سبب گسترش کارایی آن می شود. پرکن مایعات را می توانید بنا به نیاز خود با تعداد نازل تزریق درخواستی، سفارش دهید.
پرکن مایعات در شهرک های صنعتی بسیار کاربرد دارد و در اکثر شرکت ها برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ از آن استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرکن مایعات در شهرک صنعتی صفادشت با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

فروش دستگاه پرکن مایعات در صفادشت

فروش دستگاه پرکن مایعات در صفادشت با قیمت منصفانه ای توسط مجموعه صنعت کاران مهر صورت می گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه پرکن مایعات باعث بالا رفتن دقت در بسته‌بندی و همچنین افزایش بهره‌وری خطوط تولید می‌گردد. یکی از مهمترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد.
از این دستگاه جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌شود. 
قیمت فروش پرکن مایعات در دو مدل رقیق و غلیظ با توجه به جنس دستگاه و تعداد نازل های تزریق متفاوت می باشد

خرید پرکن مایعات در صفادشت

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند  بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود.
 

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی که برای پر کردن آب در بطری های مخصوص بسته بندی آب معدنی مرود استفاده قرار می گیرد، بسیار مناسب و اقتصادی در شرکت صنعت کاران مهر عرضه می گردد. جهت اطلاع از قیمت فروش این دستگاه پرکن آب که به پرکن مایعات نیز معروف می باشد، می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش مورد نیاز خود را ( مانند تعداد نازل درخواستی یا جنس دستگاه و...) ثبت نمائید.

دستگاه پرکن آب معدنی

آب معدنی، همان آب چشمه است که با عبور از طبقات و لایه های کوه ها به طور طبیعی تصفیه و هنگامی که به سطح زمین می رسد به جوش و خروش در آمده و اکسیژن فراوانی دریافت می کنداین آب ها به دلیل گذر از سنگ های معدنی حاوی املاح زیادی چون کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم بوده و طعم و مزه بهتری نسبت به آب لوله کشی دارد. آب معدنی طبیعی از یک منبع زیرزمینی مانند چشمه، چاه های فوران کننده و چاه هایی که منشأ آب خیز آن زیرزمینی است به دست می آیداین آب ها به علت آن که از سوی مقامات مسئول ثبت شده و به طور مداوم تست می شود، حفاظت شده است و تحت تاثیر سموم شیمیایی و آلودگی های محیطی فاضلاب قرار ندارد و از نظر میکروبیولوژیک دارای کیفیت مناسب است.

پرکن کرم و پماد

بسته بندی انواع کرم و پماد به صورت اتوماتیک در ظروف کاسه ای و یا بطری ها توسط دستگاه فیلر سیلر روتاری انجام می‌شود که می‌تواند با ظرفیتی بالا عملیات پر کردن و بسته بندی را انجام دهد.
 

از ماشین آلات بسته بندی پرکن می توان به دستگاه پرکن کرم و پماد اشاره کرد که در دسته بندی پرکن مایعات غلیظ به شمار می آیند. این دستگاه قادر است این مواد را با سرعت بسیار بالا در ظروف مختلف پت یا پلی اتیلن پر کند.
این دستگاه پرکن اتوماتیک بسته بندی کرم و پماد را بدون دخالت اپراتور به گونه ای انجام می دهد که با بهترین کیفیت نتیجه را ارائه می دهد.
دستگاه پرکن کرم و پماد به دستگاه فیلر روتاری معروف می باشد که دارای مشخصات و ویژگی های متنوعی است و امکان طراحی و ساخت آن با کاربرد گسترده در صنایع مختلف امکان پذیر می باشد.

بسته بندی کرم و پماد اتوماتیک

بسته بندی انواع کرم و پماد به صورت اتوماتیک در ظروف کاسه ای و یا بطری ها توسط دستگاه فیلر سیلر روتاری انجام می‌شود که می‌تواند با ظرفیتی بالا عملیات پر کردن و بسته بندی را انجام دهد.
مراحل پر کردن کرم و پماد اتوماتیک شامل  پر کردن،  فویل گذاری،  سیل کردن، درب گذاری، دربندی و سایر مراحل می شود که به ترتیب پشت سر هم در داخل دستگاه انجام می شود.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

همان طور که اشاره شد، اولین مرحله در دستگاه روتاری ظرف گذاری در داخل دستگاه است که به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود؛ سپس با چرخش سینی روتاری دستگاه ظرف خالی به زیر نازل پرکن مایعات غلیظ می رسد یا توسط پرکن سیلندر پیستونی به میزان تعیین شده محصول داخل ظرف ریخته می شود.
حجم کرم و پماد مورد نظر در داخل ظرف قابل تعیین بوده و نوع نازل بنا به نوع محصول می تواند تغییر کند تا مانع سر ریز شدن محصول شود. جنس قسمت پرکن مایعات غلیظ دستگاه فیل روتاری از استیل ساخته شده است زیرا ارتباط مستقیمی با ماده قابل تزریق دارد. 

دستگاه شیرینگ پک کابینی ارزان

شیرینگ پک


دستگاه شیرینگ پک کابینی ارزان

دستگاه شیرینگ پک کابینی ارزان با بهترین کیفیت ساخت در جهت کسب رضایت مشتری، با قیمتی مقرون به صرفه در بازار عرضه می گردد. این دستگاه بسته بندی که یکی از انواع دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک به شمار می آید، توسط شرکت صنعت کاران مهر در سراسر کشور عرضه می گردد. جهت سفارش ساخت دستگاه شیرینگ پک کابینی با قیمتی مناسب می توانید با کارشناسان فنی ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی، همان طور که گفته شد یکی از انواع مدل های دستگاه بسته بندی شیرینگ پک می باشد که بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مراکز صنایع ماشین سازی عرضه می شود. از دستگاه شیرینگ پک کابینی همانند دیگر مدل های شیرینگ پک، به عنوان دستگاهی برای بسته بندی انواع محصولات و کالا ها به کار می رود فقط دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که سبب تمایز آن با دیگر دستگاه های بسته بندی می شود.

دستگاه شیرینگ پک چیست

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی در زمینه صنعتی می باشد. صنایع ماشین سازی صنعت کاران مهر با تجربه فراوانی که در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی در زمینه صنایع غذایی دارد به تولید این نوع دستگاه ها در مدل های کابینتی و تونلی پرداخته است.
عمل شیرینگ علاوه بر زیبایی ظاهری که به بسته های مورد نظر می بخشد حمل و جا به جایی آن ها را نیز بسیار راحت تر می کند. شیرینگ پک به دلیل کاربرد گسترده در تمامی صنایع قابل استفاده نیز می باشد.

 

لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات

لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات

لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات با توجه به مکانیزم هایی که در آن به کار رفته است و همچنین نوع مدل دستگاه که برای مایعات رقیق و یا غلیظ کارایی داشته باشد، توسط مجموعه صنعت کاران مهر عرضه می گردد.
جهت سفارش دستگاه پرکن مایعات برای پرکردن تولیدات خود در ظروف مربوطه با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن مایعات

مایعات از نظر چگالی و ویسکوزیته متفاوت هستند و به دو دسته غلیظ و رقیق طبقه بندی می شوند. مایعات رقیق نسبت به مایعات غلیظ ویسکوزیته و چگالی کمتری دارند. یعنی مقاومت کمتری در برابر جریان دارند. مایعات با چگالی های مختلف دستگاه های پرکننده متفاوتی دارند. دستگاه پرکن مایع برای پر کردن و بسته بندی انواع مایعات غلیظ و رقیق طراحی شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و ... کاربرد و اهمیت دارد. 

دستگاه پرکن مایعات چگونه کار می کند

عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق مشابه است و تنها یک تفاوت اصلی در عملکرد دارند. دستگاه پرکن مایع رقیق یا ثقلی از نیروی جاذبه برای پر کردن و بسته بندی مایعات استفاده می کند. ولی دستگاه پرکن مایع غلیظ با نیروی خارجی عملیات پرکردن را انجام دهد.
قبل از خرید دستگاه ابتدا نوع مایعات مورد نظر خود را مشخص کنید سپس قبل از خرید سازگاری یا تناسب دستگاه پرکننده با میزان چگالی را بررسی نمائید. آب میوه، آب معدنی، نوشابه و غیره مایعات رقی

لیست قیمت دستگاه چسب زن

 چسب زن

لیست قیمت دستگاه چسب زن

لیست قیمت دستگاه چسب زن کارتن را می توانید از کارشناسان ما در صنعت کاران مهر دریافت نمائید. این مجموعه با طراحی و تولید دستگاه چسب زن کارتن نیمه اتوماتیک، بهترین دستگاه را برای بسته بندی کالاها در کارتن ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد دستگاه چسب زن و نحوه سفارش آن با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید. تا پس از راهنمایی های لازم بهترین چسب زن کارتن را خریداری کنید.

دستگاه چسب زن کارتن چیست

واحد های تولیدی و کارخانجات برای اتمام بسته بندی محصولات خود، به وسیله کارتن نیاز به دستگاه چسب زن کارتن دارند. از این دستگاه برای بسته بندی انواع کارتن در سایز بندی های مختلف استفاده می شود و قابلیت تنظیم ارتفاع و کشش از پهلو را نیز دارد. دستگاه چسب زن کارتن یکی از پر استفاده ترین ماشین آلات بسته بندی است که توسط واحد های تولیدی برای بسته بندی انواع مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و فرآورده های لبنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا برای بالا بردن راندمان کاری خود از این دستگاه استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تجهیزاتی چون جت پرینتر و تاریخ زن را می توان به این دستگاه اضافه کرد تا از این طریق فرآیند تولید تسهیل یابد و بر روی کارتن ها تاریخ و اطلاعات محصول چاپ شود.

صادرات دستگاه پرکن

پرکن مایعات

صادرات دستگاه پرکن 

صادرات دستگاه پرکن مایعات به عنوان یکی از بهترین ماشین آلات صنعتی که کاربرد گسترده ای دارد توسط مجموعه  صنعت کاران مهر به کشور های همسایه صورت می پذیرد.
دستگاه پرکن همان طور که از نام آن پیداست این دستگاه مخصوص پر کردن انواع  مایعات خوراکی و غیر خوراکی استفاده می شود. بیشتر این دستگاه ها به شکل نیمه اتوماتیک و روتاری هستند. این دستگاه ها به دسته پرکننده حجمی و پرکننده مایع بر اساس سطح کاربرد که دارند. مانند دستگاه پر کننده غلیظ و رقیق تقسیم بندی می شوند. امروزه این پر کننده ها از نظر فنی به چند دسته تقسیم می شوند، مانند پرکننده های فشار، پیستونی، پمپ دار، سیفونی و گرانشی تقسیم بندی می شوند. مجموعه بزرگ صنعت کاران مهر صادر کننده بهترین ماشین آلات صنعتی در ایران می باشد، برای ثبت سفارش محصولات این مجموعه با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش مجموعه اطلاعات جامع و فنی را در اختیارتان قرار بدهند.

 
دستگاه پرکن

دستگاه پر کن چیست  

دستگاه های پرکن مایع دارای مدل و تنوع های زیادی هستند. از دستگا های پرکن پودری گرفته تا دستگاه های پر کن مایع مانند پرکن کن مایع غلیظ، و پرکن مایعات رقیق و ... که در بسیاری از بخش های صنعت کاربرد بسیاری دارند. در بسیاری از صنعت ها نیاز شدید به این ستگاه پرکن ها دارند، که در این صورت دستگاه های دستی و ماشینی استفاده می شود. تفاوت این دو نیز مانند سایر دستگاه ها در وظیفه اپراتور این دستگاه ها می باشد