چسب زن غلطکی

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

چسب زن غلطکی

دستگاه چسب زن غلکطی کارتن با ساختاری که دارد به خوبی قادر است انواع کارتن های را بسته بندی نماید.
 

دستگاه چسب زن غلطکی با استفاده از ریل غلطکی خود کارتن ها را به راحتی جابجا کرده و علاوه بر افزایش سرعت کار کاردستی را نیز کاهش داده است که هم اکنون به قیمت روز به فروش می رسد.
دستگاه چسب زن غلطکی در انواع مختلفی فراهم شده است که با افزودن یک سری غلطک به مدل های قدیمی تر سرعت دستگاه افزایش یافته و راندمان آن بالاتر رفته است.
این دستگاه به صورت غلطکی دارای قابلیت های خوبی بوده که بسیار به صرفه می باشد.
این دستگاه ها عمدتا در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک عرضه می شود که تفاوت این دو در سیستم تغییر ابعاد دستگاه است که در یکی دستی و در دیگری اتوماتیک است و گرنه هردوی این دستگاه ها سرعت بالایی داشته و کاملا مناسب صنایع می باشند.

ویژگی دستگاه چسب زن غلطکی

انواع دستگاه چسب زن غلطکی با سرعت کار و راندمان بالا به فروش می رسد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است.
دستگاه چسب زن غلطکی به دلیل داشتن غلطک کار کارگری را نصف کرده و سرعت عمل را بسیار بالاتر برده است که مناسب صنایع با سرعت بالا می باشد.
این دستگاه ها شامل یک سری غلطک موازی هم بوده که همزمان در یک جهت گردش می کنند و می توانند جعبه ها و کارتن ها را به راحتی به سمت واحد چسب زن منتقل کنند و زحمت کمتری برای کارگران خواهد داشت و متعاقبا راندمان افزایش خواهد یافت.
این دستگاه ها که در انواع نیمه و تمام اتوماتیک ساخته می شوند دارای سرعت بالا و مناسبی بوده و کاملا مناسب صنایع بزرگ و کوچک هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.