پرکن مایعات ( اتوماتیک – نیمه اتوماتیک )

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

پرکن مایعات ( اتوماتیک – نیمه اتوماتیک )

از انواع دستگاه پرکن مایعات می توان به دو مدل پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اشاره کرد که هریک کارایی به خصوصی دارد و با توجه به نیاز تولید مورد استفاده قرار می گیرند.
 

دستگاه پرکن مایعات به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی کاربرد گسترده ای در صنعت دارد. دو مدل از این دستگاه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که در ادامه به هریک از این مدل پرکن ها می پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک، دارای نوار نقاله و درب بندی است تا بسته بندی محصولات را به بهترین شیوه و با نیروی انسانی کمتر با راندمان بالا به انجام برساند. دستگاه درب بندی در انتهای خط تولید محصولات قرار می گیرد. دلیل این امر این مورد می باشد که زمانی که اپراتور درب محصولات را به صورت دستی می گذارد، محصولات توسط نوار نقاله به قسمت درب بند اتوماتیک برسند و درب محصولات بسته شود.
برای استفاده کمتر از نیروی انسانی، می توان از یک دستگاه درب گذار استفاده نمود و آن را در خط تولید قرار داد تا عملیات درب گذاری به صورت اتوماتیک انجام شود.

مشخصات فنی پرکن مایعات اتوماتیک

به طور کلی مهمترین مشخصه های یک دستگاه پرکننده مایعات اتوماتیک، وجود نوار نقاله در آن، پرکننده همزمان 4 تا 12 ظرف، وجود درب بندی و درب گذاری به صورت اتوماتیک در آن می باشد.
دستگاه اتوماتیک پرکننده مایعات با مکانیسم پیستونی، بنا به تیراژ تولید و نیازی که خط تولید دارد، می تواند از 2 تا 12 نازل طراحی و ساخته شود. که تعداد نازل ها با توجه به خطوط تولید تعیین می گردد.
لازم به ذکر است که دستگاه پرکن مایعات با سیلندر پیستون دقت بالایی در پر کردن مایعات دارد که سبب شده تا استفاده بیشتری از این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر شود. که طبیعتا سبب افزایش قیمت دستگاه نیز می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.