دستگاه پر کن مایعات

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پرکن مایعات غلیظ نوعی از سری ماشین آلات پرکن است که برای انتقال مایعات غلیظ و پر کردن ظروف آن ها و مایعاتی که مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. دو روش پر کارکرد برای پرکن مایعات وجود دارد . روش ثقلی و روش پمپی .سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.
 

استفاده از ماشین آلات پرکن نه تنها باعث افزایش و سرعت بهره وری می شود، بلکه کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند . مایعات برای بسته بندی نیاز به مکانیزمی مطمئن و ثابت برای صرفه جویی در وقت و هزینه دارند که بهترین نتیجه ، استفاده از دستگاه پرکن مایعات می باشد.

مایعات از نظر گرانروی متفاوت هستند. مثلا نحوه جاری شدن یک لیوان آب با یک ظرف مایع ظرفشویی تفاوت دارد. به همین دلیل مکانیزم تزریق در این نوع مایعات متفاوت است.
پرکن مایعات شامل دو نوع ثقلی و پمپی می باشد. در مدل ثقلی مایعات (آب، دوغ، آب رادیاتور، نوشابه، آب میوه و غیره) در داخل مخزن و بصورت ثقلی و بدون پمپ در داخل بطری ریخته می شود که سرعت پرشدن نسبت به سیستم پمپی کمتر است.به همین دلیل قیمت نمونه ثقلی از دستگاه پر کن پمپی کمتر است . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.