فروش ویژه بلندر

صنعت کاران مهر تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت می باشد

فروش ویژه بلندر

میکسر پودر


فروش ویژه بلندر


فروش ویژه بلندر صنعتی با بهترین کیفیت ساخت و استفاده از قطعات استاندارد در صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. بلندر صنعتی پودری برای مخلوط نمودن دو یا چند ماده پودری به کار می رود.
جهت تهیه دستگاه بلندر در فروش ویژه مجموعه صنعت کاران مهر می توانید با شماره تلفن های مشاوران ما تماس حاصل نمائید تا دستاه بلندر را با توجه به حجم مورد نیاز مجموعه خود تهیه نمائید.

دستگاه ریبون بلندر

ریبون بلندر که میکسر پودر نیز نام دارد با محوریت شافت قطور از جنس استیل و پره یا تیغه های ماردون شکل در دو جهت مقابل هم و به صورت راست گرد و چپ گرد درون دستگاه تعبیه شده است.
یکی از پره ها، پودر را به سمت داخل و دیگری همزمان به سمت خارج مخلوط می کند، هم زدن پره ها در خلاف جهت هم یکنواختی بسیار بالایی در مخلوط کردن مواد ایجاد می کند، که اساس کار دستگاه بلندر محسوب می شود.
خروجی دستگاه بلندر در بخش مرکزی و زیر مخزن تعبیه می شود. که عموما به شکل استوانه ای طراحی و تولید می گردد. این قابلیت وجود دارد که این دریچه ها به صورت (دستی) یا مکانیکی طراحی شود.

دلایل استفاده از میکسر پودر

ترکیب مواد پودری مختلف بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر، همگن شدن و در صورت عدم پراکندگی، اجزای جامد در مایعات شسته می شوند و مواد جامد با هم مخلوط می شوند.
فرآیند مخلوط کردن یکی از مهم ترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست )، شیمیایی، مواد غذایی و… است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.